vrijdag 12 april 2013

Mallen opbergen in een magneetmap

U kent ze vermoedelijk wel de magneetmappen van Marianne Design. Een handige map om de dunne mallen zoals Creatables, Leabilities, Nestabilities etc. in op te bergen. Maar wat als u nu meer mappen heeft?


Weet u nu nog in welke map dat leuke envelopje van Marianne Design zat? Of dat mooie frame van de Spellbinders? Ikzelf in elk geval niet en doe geregeld, map open, map dicht.

Ik denk dat ik daar wat op gevonden heb. Ik doe het volgende:

  • is een map vol, dan maak ik een foto
  • ik print de foto op een A4-vel
  • daarna lamineer ik de print
  • ik snij de lamineer iets kleiner dan de map
  • en plak het met dubbelzijdig tape op de map

Het ziet er dan zo uit


Geen lamineer?
Dan kunt u de print natuurlijk ook in een plastic insteekhoes doen. Ook dan snijdt u de print samen met de insteekhoes iets kleiner dan de magneetmap. Daarna plakt u het met enkelzijdig tape rondom langs de randen vast op de map. En als u dan de bovenkant open laat, kunt u ook nog eens wisselen van foto.

Ik hoop dat u wat aan deze tip heeft. En heeft u andere suggesties, dan hou ik mij aanbevolen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

dit is een handige oplossing! ga ik zeker wat mee doen!

Martha zei

ik ga dit gelijk doen , ik vind dit een heel goed idee ik heb ook een heleboel mappen bedankt !!!!!!

Groetjes Martha . HBK club.;-)